Хустська міська рада

Виконавчий комітет повідомляє

Розпочинається перереєстрація громадян, які перебувають на квартирному обліку при виконавчому комітеті Хустської міської ради.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2011 року №238 “Про Єдиний державний реєстр громадян, які потребують поліпшення житлових умов”, з метою створення єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов, що сприятиме налагодженню чіткого та прозорого обліку громадян, які перебувають на квартирному обліку, виконком Хустської міської ради повідомляє всіх громадян, які перебувають на квартирному (кооперативному) обліку, про необхідність проходження перереєстрації.

Для цього потрібно подати в управління житлово-комунального господарства Хустської міської ради документи, перелік яких передбачений формою, затвердженою Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України.

А саме:

  1. Довідки з місця проживання про склад сім’ї та реєстрацію (Ф-№2) всіх членів сім’ї, які перебувають на квартирному (кооперативному) обліку.
  2. Копії свідоцтва про право власності та технічного паспорта (у випадку проживання у приватизованій квартирі). Для громадян, які винаймають житло в будинку державного або громадського житлового фонду – копія договору піднайму, в будинку житлово-будівельного кооперативу, об’єднання співвласників багатоквартирного будинку або в будинку (частині будинку), квартирі, що належить громадянину на праві приватної власності – копія  договору найму.
  3. Копії паспортів (ст. 1, 2 та всі сторінки реєстрації) черговика та дорослих членів сім’ї, копії свідоцтв про народження неповнолітніх дітей.
  4. Копії довідок про присвоєння ідентифікаційного номеру всіх членів сім’ї, в т.ч. неповнолітніх дітей.
  5. Довідки з місця праці (навчання) черговика та дорослих членів сім’ї, копія пенсійного посвідчення.
  6. Копія свідоцтв про одруження (народження неповнолітніх членів сім’ї) та інші документи, які засвідчують зміни у складі сім’ї.
  7. Довідка з бюро технічної інвентаризації про наявність або відсутність у черговика та членів його сім’ї нерухомого майна та приватизованої житлової площі.
  8. Копії документів, які дають право на включення черговика у пільгову чергу, завірені у встановленому порядку.

Прийом документів проводиться щодня з 14.30-18.00 год. за адресою: вул. 900-річчя Хуста, 27, управління житлово-комунального господарства.

Громадяни, які, станом на 01.01.2012 р., не пройдуть перереєстрацію квартирного (кооперативного) обліку, до Єдиного державного реєстру внесені не будуть, та, відповідно до ст. ст. 34, 42 Житлового Кодексу України, не вважатимуться такими, що потребують покращення житлових умов.

Аналогічно перереєстрація проводиться на підприємствах (установах, організаціях), що ведуть самостійний квартирний (кооперативний) облік. Для цього, черговикам цих підприємств (установ/організацій), потрібно подати необхідний пакет документів для проходження перереєстрації квартирного (кооперативного) обліку за місцем праці.

Додаткову інформацію по даному питанню можна отримати за номером телефону 4-35-75.

Комісія по житлових питаннях.

Опубліковано: 23.09.2011 4840 Переглядів
Поділитися

Також може бути цікавим

Вітання з Воскресінням Христовим!
Дорогі жителі Хустської міської територіальної громади!  Прийміть щирі вітання з нагоди світлого християнського свята – Воскресіння Христового!  У цей благодатний час ми ділимося великодньою радістю, адже Воскресіння Ісуса Христа — це перемога добра над злом і вияв безперечної Божої любові до нас. Завдяки самовідданості Захисників та Захисниць маємо змогу в тиші зустріти Великодні дні. Доземно… ...
Оголошення про подання кандидатур до складу місцевої комісії для формування пропозиції щодо потреби субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проєкту
Оголошення про подання кандидатур до складу місцевої комісії для формування пропозиції щодо потреби субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проєкту із забезпечення житлом дитячих будинків сімейного типу, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.   Відповідно до пункту 13 Порядку та умов надання у 2025 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на… ...
У Хустській міській раді засідав виконавчий комітет
Низку важливих питань було розглянуто сьогодні, 17 квітня, на засіданні виконавчого комітету Хустської міської ради, яке провів в.о. міського голови Василь Губаль. Участь у роботі виконкому взяли заступники міського голови Василь Калин, Павло Тесличко та керуючий справами виконавчого комітету Ерік Шимоня. Розпочалося засідання з Гімну України та вшанування хвилиною мовчання Захисників та Захисниць України. Далі… ...
Актуально для мобілізованих фізичних осіб – підприємців
Самозайняті особи (фізичні особи – підприємці, особи, які провадять незалежну професійну діяльність), які мали або не мали найманих працівників, призвані на військову службу під час мобілізації або залучені до виконання обов’язків щодо мобілізації за посадами, передбаченими штатами воєнного часу, під час особливого періоду, визначеного Законом України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», на весь період їх… ...
Інформаційна підтримка для мобілізованих та демобілізованих ФОПів
У Головному управлінні ДПС у Закарпатській області надають консультаційну підтримку мобілізованим фізичним особам – підприємцям, які не можуть виконувати податкові обов’язки, а також членам їхніх родин з питань застосування норм податкового законодавства. Для зручності та оперативного вирішення питань працюють «гарячі лінії» за наступними номерами телефону: (0312) 61-21-31; +38 (093) 848-13-15 – Жук Наталія Миколаївна –… ...
Окремий Штурмовий Батальйон ім.Дмитра Коцюбайла “Да Вінчі” оголошує набір
Шукаємо спеціалістів та тих, хто має бажання навчитися, та долучитися до одного з технологічніших підрозділів ЗСУ. Ми впевнені, що за технологіями майбутнє, тому і будуємо нову, технологічну армію, впроваджуючи цей принцип у себе в підрозділі. Сучасна техніка, екіп бійця, новітні дрони та крила, засоби зв’язку, нові підходи до управління тощо – це те, що, безумовно,… ...