Порядок реєстрації новонародженої дитини
Відділ державної реєстрації виконавчого комітету Хустської міської ради звертає увагу на те, що реєстрація новонародженої дитини здійснюється органом реєстрації, а саме відділом державної реєстрації виконавчого комітету Хустської міської ради через центр надання адміністративних послуг.
Нагадуємо батькам, що вони або інші законні представники зобов’язані зареєструвати місце проживання новонародженої дитини протягом трьох місяців з дня державної реєстрації її народження. Реєстрація місця проживання здійснюється відповідно до Закону України “Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні” та Правил реєстрації місця проживання.
Проводиться реєстрація місця проживання дитини за місцем проживання її батьків/одного з батьків або ж законних представників.
Пам’ятайте, що у разі реєстрації місця проживання батьків за різними адресами, місце проживання дитини реєструється за місцем проживання одного з батьків за письмовою згодою другого з батьків у присутності особи, яка приймає заяву, або на підставі засвідченої в установленому порядку письмової згоди другого з батьків (крім випадків, коли місце проживання дитини визначено відповідним рішенням суду або рішенням органу опіки та піклування). А от реєстрація місця проживання особи за заявою законного представника здійснюється за згодою інших законних представників.
Для реєстрації місця проживання новонародженої дитини до органу державної реєстрації необхідно подати:
– письмову заяву про реєстрацію місця проживання малолітньої дитини за формою згідно з додатком 7 Порядку реєстрації місця проживання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 № 207;
– паспорти батьків;
– свідоцтво про народження дитини;
– квитанцію про сплату адміністративного збору ;
– копію витягу про державну реєстрацію народження із зазначенням відомостей про батька відповідно до частини першої статті 135 Сімейного кодексу України – це в разі подання документів для реєстрації місця проживання дітей одинокими матерями.
У разі подання заяви представником особи, крім зазначених документів додатково необхідно ще подати:
– документ, що посвідчує особу представника;
– документ, що підтверджує повноваження особи як представника, крім випадків, коли заява подається законним представником дитини – батьками (усиновлювачами).
Про реєстрацію місця проживання малюка видається довідка встановленої форми (додаток 13 до Правил ).
Відділ державної реєстраціївиконавчого комітету Хустської міської .
Опубліковано: 03.07.2017 4600 Переглядів
Також може бути цікавим





