Хустська міська рада

Як отримати безкоштовні електронні ключі?

З кожним днем сучасний світ переконується в ефективності та комфортності електронних сервісів. Для зручності платників працюють електронні сервіси Державної фіскальної служби. Вже декілька років платники можуть звітувати, забувши про паперову бюрократію та черги, оминаючи похід до контролюючого органу, – в електронному вигляді за допомогою особистих ключів електронного цифрового підпису.
Для отримання особистого ключа з ЕЦП достатньо звернутися в будь-яке, незалежно від місця реєстрації, місця ведення підприємницької діяльності, представництво Акредитованого центру сертифікації ключів (далі – АЦСК) з необхідним пакетом документів. Увесь процес ідентифікації заявника, генерації ЕЦП та видачі особистих ключів займає не більше 15-20 хвилин.
Попередньо слід ознайомитися з Договором про надання послуг ЕЦП та Регламентом АКСК. Зробити це можна на сайті АЦСК за адресою: http://www.acskidd.gov.ua. Там же ви знайдете бланки та зразки заповнення необхідних документів.
Для оформлення ключів представникам юридичних осіб слід пред’явити:

  • заповнену Реєстраційну картку ( 2 примірники);
  • Статут підприємства в оригіналі (тільки для ознайомлення);
  • завірену копію облікової картки платника податків;
  • документи, що підтверджують повноваження директора (наказ про прийом на роботу для приватних і державних підприємств, Виписку (або копію) з протоколу зборів учасників – для ТОВ, виписку або копію протоколу засідання Наглядової Ради – для АТ), завірену підписом директора та печаткою підприємства ;
  • копії 1-4 сторінок паспорта директора, бухгалтера (якщо такий є) і представника заявника;
  • копії довідок про присвоєння коду ІПН директора, бухгалтера і представника заявника;
  • довіреність представника підприємства ( на спеціальному бланку).

Для оформлення ключів фізичні особи-підпиємці повинні надати:

  • Реєстраційну картку (у двох примірниках);
  • оригінал та копії 1-4 сторінок паспорта, завірених особистим підписом власника паспорта;
  • довідку про присвоєння ідентифікаційного коду ІПН в оригіналі, а так само її копію.

Для отримання особистого ключа співробітнику ФОП (бухгалтеру, наприклад) до зазначених документів слід додати оригінал і копію зареєстрованого в ЦЗ трудового договору з найманим працівником.
Ті ж документи подаються і фізичною особою, яка не займається підприємницькою діяльністю.
Якщо ФОП не має можливості особисто надати документи в центр сертифікації, повноваження його представника повинні бути підтверджені відповідною довіреністю. Якщо підприємець працює без отримання печатки, довіреність посвідчується нотаріально.
Так само слід надати електронні носії (флешки, CD-диски ) для запису особистих ключів. Кількість повинна відповідати кількості ключів. Для юридичних осіб – звичайно 3: ЕЦП директора, бухгалтера та печатку підприємства.
Термін дії особистого ключа – два роки. Після закінчення зазначеного періоду необхідно звернутися в представництво АЦСК з тим же пакетом документів.

За матеріалами Хустської ОДПІ

Опубліковано: 28.10.2015 3961 Переглядів
Поділитися

Також може бути цікавим

Хустська міська рада підписала Меморандум про співпрацю з муніципалітетами Франції
Чергові кроки на шляху до транскордонного співробітництва. Сьогодні, 15 жовтня, між Хустською міською радою та муніципалітетами Фо-ла-Монтань, Жантю-Піжероль, Ла-Вільдє та Сен-Мартен-Шато Департаменту де ла Крез, регіон Нова Аквітанія, Франція відбулося підписання Меморандуму та угоди про співпрацю і партнерство. Мета – залучення підтримки для будівництва системи водопостачання в с. Нижнє Селище. У складі іноземної делегації –… ...
Про початок опалювального сезону у громаді
Розпорядження в.о. Хустського міського голови «Про початок опалювального сезону 2025-2026 років на території громади», який стартує сьогодні, 15 жовтня 2025 року. Більш детально про перелік закладів освіти та охорони здоровʼя – у Розпорядженні.     ...
Можливості для підприємців у межах політики «Зроблено в Україні»
У межах урядової політики «Зроблено в Україні» підприємці всіх галузей можуть скористатися різними інструментами фінансової підтримки — грантами, пільговими кредитами та компенсацією відсоткових ставок. Основні програми представили під час чергового «Діалогу влади та бізнесу». Платформа «Зроблено в Україні» наразі об’єднує вісім основних програм: «Доступні кредити 5-7-9%» — пільгове кредитування для бізнесу з можливістю розширення виробництва, модернізації чи запуску нових проєктів; Компенсація вартості… ...
Для ВПО та постраждалих від війни проведуть правопросвітницькі вебінари
Під час серії онлайн-заходів презентують практичні можливості у різних сферах. Учасники також зможуть поставити свої запитання – на них відповідатимуть представники міністерств та Офісу Омбудсмана. Вебінари стартують із 21 жовтня 2025 року та проводитимуться щовівторка та щочетверга з 10:00 до 11:30 до 22 січня 2026 року.  Зареєструватися для участі можна за посиланням: https://forms.gle/DEiMagXSh4pJgqXi7.  Безпосередньо перед… ...
У Нижньому Селищі відбувся турнір із футболу серед юнаків
У неділю, 12 жовтня, на спортивному майданчику Нижньоселищенського ліцею проходив щорічний турнір із футболу серед юнаків, присвячений Дню Захисників та Захисниць України. На урочистому відкритті лунало безліч теплих і щирих вітань на адресу футболістів, які зібралися тут не лише з нашої громади, а й із сусідньої. Учасників турніру привітав в.о. міського голови Василь Губаль, побажав… ...
Починається прийом заявок на державну компенсацію на реконструкцію і будівництво меліоративних систем
8 жовтня в Державному аграрному реєстрі (ДАР) розпочнеться прийом заявок на отримання державної компенсації для організацій водокористувачів (ОВК) та сільгосптоваровиробників, які використовують меліоровані землі. Прийом заявок триватиме до 31 жовтня 2025 року включно. Програма передбачає надання наступної державної підтримки:  Сільгосптоваровиробникам, які використовують меліоровані землі, до 50% витрат. Але не більше 26 500 грн на… ...