Хустська міська рада

Як отримати безкоштовні електронні ключі?

З кожним днем сучасний світ переконується в ефективності та комфортності електронних сервісів. Для зручності платників працюють електронні сервіси Державної фіскальної служби. Вже декілька років платники можуть звітувати, забувши про паперову бюрократію та черги, оминаючи похід до контролюючого органу, – в електронному вигляді за допомогою особистих ключів електронного цифрового підпису.
Для отримання особистого ключа з ЕЦП достатньо звернутися в будь-яке, незалежно від місця реєстрації, місця ведення підприємницької діяльності, представництво Акредитованого центру сертифікації ключів (далі – АЦСК) з необхідним пакетом документів. Увесь процес ідентифікації заявника, генерації ЕЦП та видачі особистих ключів займає не більше 15-20 хвилин.
Попередньо слід ознайомитися з Договором про надання послуг ЕЦП та Регламентом АКСК. Зробити це можна на сайті АЦСК за адресою: http://www.acskidd.gov.ua. Там же ви знайдете бланки та зразки заповнення необхідних документів.
Для оформлення ключів представникам юридичних осіб слід пред’явити:

  • заповнену Реєстраційну картку ( 2 примірники);
  • Статут підприємства в оригіналі (тільки для ознайомлення);
  • завірену копію облікової картки платника податків;
  • документи, що підтверджують повноваження директора (наказ про прийом на роботу для приватних і державних підприємств, Виписку (або копію) з протоколу зборів учасників – для ТОВ, виписку або копію протоколу засідання Наглядової Ради – для АТ), завірену підписом директора та печаткою підприємства ;
  • копії 1-4 сторінок паспорта директора, бухгалтера (якщо такий є) і представника заявника;
  • копії довідок про присвоєння коду ІПН директора, бухгалтера і представника заявника;
  • довіреність представника підприємства ( на спеціальному бланку).

Для оформлення ключів фізичні особи-підпиємці повинні надати:

  • Реєстраційну картку (у двох примірниках);
  • оригінал та копії 1-4 сторінок паспорта, завірених особистим підписом власника паспорта;
  • довідку про присвоєння ідентифікаційного коду ІПН в оригіналі, а так само її копію.

Для отримання особистого ключа співробітнику ФОП (бухгалтеру, наприклад) до зазначених документів слід додати оригінал і копію зареєстрованого в ЦЗ трудового договору з найманим працівником.
Ті ж документи подаються і фізичною особою, яка не займається підприємницькою діяльністю.
Якщо ФОП не має можливості особисто надати документи в центр сертифікації, повноваження його представника повинні бути підтверджені відповідною довіреністю. Якщо підприємець працює без отримання печатки, довіреність посвідчується нотаріально.
Так само слід надати електронні носії (флешки, CD-диски ) для запису особистих ключів. Кількість повинна відповідати кількості ключів. Для юридичних осіб – звичайно 3: ЕЦП директора, бухгалтера та печатку підприємства.
Термін дії особистого ключа – два роки. Після закінчення зазначеного періоду необхідно звернутися в представництво АЦСК з тим же пакетом документів.

За матеріалами Хустської ОДПІ

Опубліковано: 28.10.2015 3723 Переглядів
Поділитися

Також може бути цікавим

У Хустській міській раді засідали постійні депутатські комісії
У ході підготовки до ІІ пленарного засіданні VI сесії Хустської міської ради VIII скликання, яка відбудеться 26 липня, відбулися засідання постійних комісій. Депутати погодили перелік питань, які пропонуються до розгляду на сесії. Значну увагу приділили бюджетному питанню. Члени постійної депутатської комісії з питань соціально-економічного розвитку, планування, бюджету, фінансів, розвитку підприємництва, автотранспорту, зв’язку, промисловості та торгівлі… ...
Норми Бюджетної декларації на 2025-2027 роки матимуть негативний вплив на місцеві бюджети Закарпаття
28 червня 2024 р. Уряд схвалив Бюджетну декларацію на 2025–2027 роки. Про те, як її норми відображаться на бюджетній сфері Закарпаття, розповіла Юлія Траньович, консультантка з бюджетних питань Асоціації міст України в Закарпатській області. Бюджетна декларація містить низку норм, які матимуть негативний вплив на місцеві бюджети. По-перше, це зниження на 4% частки ПДФО, що зараховується до… ...
Звернення до операторів ринку харчових продуктів
У зв’язку із частими відключеннями електроенергії завчасно подбайте про наявність альтернативних джерел електроенергії (бензинові або дизельні генератори, портативні електростанції, автомобільні рефрижератори тощо). Адже за відсутності джерела живлення перестає працювати холодильне та морозильне обладнання, що призводить до псування харчових продуктів адже ковбаси, сири, м’ясо, риба, молочні та інші продукти стають непридатними та небезпечними для споживання, уразі… ...
Засідав виконавчий комітет Хустської міської ради
Сьогодні, 19 липня, відбулося чергове засідання виконавчого комітету Хустської міської ради, яке провів в.о. міського голови Василь Губаль. Участь у роботі засідання взяв заступник міського голови Павло Тесличко та керуючий справами виконавчого комітету Ерік Шимоня. Члени виконкому опрацювали понад 40 актуальних питань, що стосуються життєдіяльності територіальної громади, та прийняли по них відповідні рішення. Серед головних… ...
Марія Андрейко: «Рекрутинг – альтернатива мобілізації»
Рекрутинг та мобілізація – це різні процеси, які не можна прирівнювати, оскільки одне жодним чином не замінює інше. Рекрутинг – це спосіб покращити сервіс для громадян, які готові доєднатися до ЗСУ. Таким чином можна підготуватися до військової служби в обраному підрозділі. Про це наголошує заступник начальника штабу з мобілізаційної роботи 72 батальйону Хустської територіальної оборони,… ...
Триває реєстрація на Український молодіжний форум 2024: Вільні мріяти!
Рада з молодіжних питань при Президентові України у тісній співпраці з Міністерством молоді та спорту України за підтримки міжнародних партнерів запрошує на наймасштабніший захід. Форум присвячений відзначенню Міжнародного дня молоді та покликаний зібрати на одному майданчику близько трьохсот найактивніших представників та представниць молодіжної сфери з різних куточків України. Захід відбудеться 10-12 серпня у м. Київ.… ...