Хустська міська рада

Як отримати безкоштовні електронні ключі?

З кожним днем сучасний світ переконується в ефективності та комфортності електронних сервісів. Для зручності платників працюють електронні сервіси Державної фіскальної служби. Вже декілька років платники можуть звітувати, забувши про паперову бюрократію та черги, оминаючи похід до контролюючого органу, – в електронному вигляді за допомогою особистих ключів електронного цифрового підпису.
Для отримання особистого ключа з ЕЦП достатньо звернутися в будь-яке, незалежно від місця реєстрації, місця ведення підприємницької діяльності, представництво Акредитованого центру сертифікації ключів (далі – АЦСК) з необхідним пакетом документів. Увесь процес ідентифікації заявника, генерації ЕЦП та видачі особистих ключів займає не більше 15-20 хвилин.
Попередньо слід ознайомитися з Договором про надання послуг ЕЦП та Регламентом АКСК. Зробити це можна на сайті АЦСК за адресою: http://www.acskidd.gov.ua. Там же ви знайдете бланки та зразки заповнення необхідних документів.
Для оформлення ключів представникам юридичних осіб слід пред’явити:

  • заповнену Реєстраційну картку ( 2 примірники);
  • Статут підприємства в оригіналі (тільки для ознайомлення);
  • завірену копію облікової картки платника податків;
  • документи, що підтверджують повноваження директора (наказ про прийом на роботу для приватних і державних підприємств, Виписку (або копію) з протоколу зборів учасників – для ТОВ, виписку або копію протоколу засідання Наглядової Ради – для АТ), завірену підписом директора та печаткою підприємства ;
  • копії 1-4 сторінок паспорта директора, бухгалтера (якщо такий є) і представника заявника;
  • копії довідок про присвоєння коду ІПН директора, бухгалтера і представника заявника;
  • довіреність представника підприємства ( на спеціальному бланку).

Для оформлення ключів фізичні особи-підпиємці повинні надати:

  • Реєстраційну картку (у двох примірниках);
  • оригінал та копії 1-4 сторінок паспорта, завірених особистим підписом власника паспорта;
  • довідку про присвоєння ідентифікаційного коду ІПН в оригіналі, а так само її копію.

Для отримання особистого ключа співробітнику ФОП (бухгалтеру, наприклад) до зазначених документів слід додати оригінал і копію зареєстрованого в ЦЗ трудового договору з найманим працівником.
Ті ж документи подаються і фізичною особою, яка не займається підприємницькою діяльністю.
Якщо ФОП не має можливості особисто надати документи в центр сертифікації, повноваження його представника повинні бути підтверджені відповідною довіреністю. Якщо підприємець працює без отримання печатки, довіреність посвідчується нотаріально.
Так само слід надати електронні носії (флешки, CD-диски ) для запису особистих ключів. Кількість повинна відповідати кількості ключів. Для юридичних осіб – звичайно 3: ЕЦП директора, бухгалтера та печатку підприємства.
Термін дії особистого ключа – два роки. Після закінчення зазначеного періоду необхідно звернутися в представництво АЦСК з тим же пакетом документів.

За матеріалами Хустської ОДПІ

Опубліковано: 28.10.2015 3924 Переглядів
Поділитися

Також може бути цікавим

До уваги підприємців області, які займаються вирощуванням ягід та їх переробкою
До уваги підприємців області, які займаються вирощуванням ягід та їх переробкою. Незабаром в області стартує новий проєкт «RE:BERRY – Підтримка стійкого зростання ММСП вздовж ланцюга створення вартості у ягідництві» та взяти участь у безоплатній індивідуалізованій навчальній програмі.   ✅Проєкт має на меті підвищити стійкість та ефективність мікро, малого та середнього бізнесу, а також експортоорієнтованих підприємств,… ...
Національна акціонерна компанія «Украгролізинг», яку в області презентує її Закарпатська філія, проводить закупівлю для сільськогосподарських підприємств, лісових господарств та фермерських господарств
  Національна акціонерна компанія «Украгролізинг» ...
До уваги аграріїв
До уваги аграріїв: розпочинається прийом заявок на отримання фінансової допомоги фермерськими господарствами 24 липня 2025 року в інформаційно-комунікаційній системі «Державний аграрний реєстр» розпочинається прийом заявок для отримання фермерськими господарствами фінансової підтримки. Допомога надається за такими напрямами: – провадження виробничої діяльності та диверсифікації виробництва; -придбання земельних ділянок сільськогосподарського призначення сімейними фермерськими господарствами без набуття статусу юридичної… ...
Благодійний фонд «СпівДія» надає безоплатні індивідуальні кар’єрні консультації для жителів Закарпатської області.
У Закарпатській області жителі можуть отримати безкоштовні кар’єрні консультації   Благодійний фонд «СпівДія» надає безоплатні індивідуальні кар’єрні консультації для жителів Закарпатської області. Отримати допомогу можуть усі, хто шукає роботу, хоче змінити професію або не знає, з чого почати свій шлях на ринку праці.   Кар’єрна підтримка особливо важлива в умовах повномасштабної війни: багато людей залишилися… ...
Робочі заходи з протипожежного захисту місць збирання та зберігання врожаю у 2025 роц
Хустська міська рада інформує суб’єктів господарювання, що відповідно до протокольного рішення регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій у Закарпатській області, протокольного рішення засідання районної комісії з питань ТЕБ та НС, а також рішення міської комісії з питань ТЕБ та НС від 01 серпня 2025 року № 17, затверджено «Робочі заходи з протипожежного… ...
У Хусті проводитимуть безкоштовну вакцинацію домашніх тварин проти сказу
Із метою забезпечення стабільної епізоотичної ситуації в області та на території громади, недопущення занесення та розповсюдження інфекційних хвороб тварин (в т.ч. хвороб, спільних для тварин та людей) та на виконання Плану протиепізоотичних заходів із профілактики основних інфекційних і паразитарних хвороб тварин в Україні на 2025 рік спеціалісти Закарпатської обласної державної лікарні ветеринарної медицини будуть проводити… ...