Хустська міська рада

ХУСТСЬКА ГІМНАЗІЯ-ІНТЕРНАТ

Адреса: вул. Корятовича 2.

Кількість класів – 16,

в них учнів – 401.

 

У школі нараховується 16 класів,

в яких навчається 401 учень.

У 5-9 класах навчальний процес здійснюється за Типовим навчальним планом (додаток 1).

Учні 10-11 класів навчаються за такими напрямами: хіміко – біологічний профіль (10-А), української філології профіль (10-Б), економіко – правовий профіль (11-А), філологічний профіль (11-Б).

Гімназія-інтернат добирає учнів на конкурсній основі з міста та п’яти районів області.

 

Склад педагогічного персоналу та якісна характеристика:

Кількість – 59;

Спеціалісти вищої категорії – 41;

(з них – 12 учителів-методистів, 16 – старших вчителів, 2 – заслужених вчителів України);

Спеціалісти першої категорії – 3;

Спеціалісти другої категорії – 7;

Спеціалісти – 7;

Посадовий оклад – 1.

 

Досягнення учнів (переможці обласних олімпіад, конкурсів, змагань):

Про досягнення гімназії-інтернату свідчить успішний вступ випускників 11-х класів до вузів ІІІ-ІV рівнів акредитації, який становить щорічно приблизно 93%. 70% учнів навчаються на державному замовлені. Це стало можливим завдяки тому, що більшість вихованців гімназії-інтернату ЗНО складають на 165-200 балів.

Кожного року школа має від 13 до 22 призерів обласних олімпіад. 28 гімназистів ставали призерами ІV етапу Всеукраїнських предметних олімпіад та 5 – переможцями Всеукраїнських конкурсів.

В 2010-2011 н. р. у ІІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіадах 36 учнів м. Хуста стали призерами, з них 15 (42%) навчаються в гімназії-інтернаті. 2 учнів гімназії-інтернату стали призерами ІV етапу Всеукраїнських олімпіад – Федурця Віктор (ІІ місце з географії, 9А клас, вчитель Джуга Г.А.) та Андрійцьо Анатолій (ІІ місце з історії, 9Б клас, вчитель Сорокіна Т.К.).

 

Рік заснування:

Хустська гімназія-інтернат відкрита наказом управління народної освіти Закарпатського облвиконкому №467 від 30.08.1991 р. на базі Хустської школи-інтернату, яка була заснована в 1956 році.

 

Коротка історія закладу:

Гімназія-інтернат працює як навчально-виховний заклад з 7-ми річним терміном навчання. Здійснює свою діяльність відповідно до Закону України «Про освіту», Положення про середній загальноосвітній заклад, Положення про гімназію, власного Статуту, зареєстрованого виконкомом Хустської міської ради за № 604 від 20.11.2002 року, працює у режимі школи-інтернату, форма власності комунальна. Головна мета школи – пошук, відбір, навчання, виховання і розвиток найбільш творчо обдарованих і здібних дітей, підготовка їх до вступу у вищі навчальні заклади ІІІ-ІV рівнів акредитації.

Гімназія-інтернат працює за кабінетною системою. У школі добре обладнано 25 навчальних кабінетів, 2 сучасні комп’ютерні класи, належна спортивна, лікувальна бази, гуртожиток та їдальня на 240 місць.

Навчання в школі проходить в одну зміну. В другій половині дня проводиться самопідготовка, працюють гуртки художньої самодіяльності, технічної творчості, факультативи, студії, спортивні секції.

Широко практикується захист творчих науково-пошукових робіт, написання рефератів, заняття в комп’ютерних кабінетах, розвиваючі заняття з психологом, позакласна робота в малій академії наук, студіях. Активно працює учнівський парламент та регулярно випускається шкільна газета «Гімназія інтер таймс – Г.І.Т.».

Особливе місце в навчально-виховному процесі займає психологічна служба. З метою оптимізації навчально-виховного процесу, здійснення особистісно зорієнтованого навчання, на кожного учня заведена картка психолого-педагогічних спостережень, яка є важливим джерелом інформації для педагогів та батьків. У дані картки заноситься інформація про умови розвитку та життя дитини в сім’ї дані про навчання та виховання на попередніх етапах, стан здоров’я гімназиста, результати вступних іспитів, дані про успішність, індивідуальні особливості гімназистів та рівні їх сформованості, моніторинг розумового розвитку, картка відзначень, науково-пошукова та гурткова робота, захоплення.

Школа працює над вихованням гармонійно-розвиненої, високоосвіченої, соціально активної й національно-свідомої людини, що наділена глибокою громадською відповідальністю, високими духовними якостями, родинними і патріотичними почуттями, є носієм кращих надбань національної та світової культури, здатна до саморозвитку і самовдосконалення.

У 2005 році школа визнана атестованою з відзнакою, а в 2006 році стала лауреатом Всеукраїнського конкурсу «100 кращих шкіл України – 2006» в номінації «Школа успіху», а в 2007 році директор школи став лауреатом Всеукраїнського конкурсу «100 кращих керівників шкіл України».

 

 

Фотогалерея:


Поділитися