Центр надання адміністративних послуг

До уваги громадськості:

До уваги громадськості!

Управління Держземагентства у Хустському районі Закарпатської області повідомляє про можливість замовлення через мережу Інтернет Витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку

Інструкція для Замовника

До уваги мешканців міста Хуст:

З  метою забезпечення ефективної роботи та полегшення доступу до адміністративних послуг фізичних осіб та суб’єктів господарювання  (ЦНАП)  центр  надання  адміністративних  послуг  при виконавчому  комітеті  Хустської  міської  ради  просить звертатися за постійно діючим телефоном «Гарячої  лінії» :   5-11-24.

Українці можуть зареєструвати компанію, отримати і роздрукувати електронні виписки, витяги або довідки прямо на сайті, не виходячи з дому!

Важливим позитивним моментом змін, які відбулися відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)», що вступив в дію від 5 квітня 2015 року, є запровадження електронних онлайн сервісів.

В режимі онлайн  на оновленому порталі Міністерства юстиції України http://new.minjust.gov.ua/ua в рубриці «ЕЛЕКТРОННІ СЕРВІСИ ОНЛАЙН» можна без черг з будь-якої точки світу, 24 години на добу, 7 днів на тиждень отримати витяг, довідку чи виписку із Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

Також позитивом є можливість створити запит на отримання документа за максимально розширеною кількістю критеріїв пошуку. Шукати можна за назвою компанії, за її засновниками, за директорами. Так само в режимі он-лайн громадянин може отримати історичну довідку за всіма реєстраційними діями, які відбувалися в компанії з моменту її створення.

Для отримання довідки не потрібно жодних електронних цифрових підписів чи інших ідентифікаторів. Достатньо лише сплатити послугу власною банківською карткою.

Кожному документу присвоюється унікальний ідентифікаційний код. Банкір чи представник іншої установи зможе легко перевірити його достовірність, ввівши присвоєний номер на сайті.

Громадянину не потрібно повторно отримувати документ і повторно платити кошти. Сформовані виписка, витяг чи довідка протягом року зберігатимуться в архіві.

Також пунктом 2-1 розділу VIII «Прикінцеві положення» Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» встановлено, що до визначення на законодавчому рівні та запровадження в Україні альтернативних електронному цифровому підпису засобів ідентифікації особи під час доступу до ресурсів державних систем:

– електронні документи, що подаються відповідно до цього Закону, крім документів, що засвідчують повноваження уповноваженої особи, засвідчуються електронним цифровим підписом заявника згідно з вимогами законодавства у сфері електронного цифрового підпису;

– ідентифікація особи заявника, який подає електронні документи відповідно до цього Закону, здійснюється шляхом перевірки електронного цифрового підпису заявника за допомогою посиленого сертифіката відкритого ключа.

 

 

 

em


Написати відповідь

Подтвердите, что Вы не бот — выберите самый большой кружок: