Хустська міська рада

Державні реєстратори

 
Дата народження
Місце народження
Який вищий навчальний заклад закінчив
За фахом
Телефон роб. 5-13-32
 
Дата народження
Місце народження
Який вищий навчальний заклад закінчив
За фахом
Телефон роб. 5-13-32

 

До уваги суб’єктів підприємницької діяльності  з 01 січня 2012 року набирає чинності національний класифікатор України ДК 009:2010 ”Класифікація видів економічної діяльності”(далі КВЕД – 2010).
З метою поступового переходу до КВЕД-2010 протягом 2012 року буде діяти КВЕД -2005.
Для  проведення державної реєстрації новостворених юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців використовується виключно КВЕД-2010.
Для діючих  суб’єктів підприємницької діяльності  відомості щодо видів економічної діяльності за КВЕД-2010 буде здійснюватись  при зверненні до державного реєстратора для проведення будь-яких реєстраційних дій протягом 2012 року.

>>Перехідна таблиця від КВЕД-2005 до КВЕД-2010<<

Контакти та прийом відвідувачів

Прийом документів державними реєстраторами Виконавчого комітету Хустської міської ради здійснюється з понеділка по п’ятницю  з 900 до 1800 за адресою м. Хуст, вулиця 900-річчя Хуста, будинок 27, кабінет 30.

 

Документи, що подаються для проведення державної реєстрації юридичної особи

Для   проведення   державної  реєстрації  юридичної  особи засновник  (засновники)  або  уповноважена  ними   особа   повинні особисто  подати  державному реєстратору (надіслати рекомендованим листом з описом вкладення) такі документи:

– заповнену реєстраційну   картку   на   проведення   державної реєстрації юридичної особи;

– примірник   оригіналу   (ксерокопію,  нотаріально  засвідчену копію)  рішення  засновників  або  уповноваженого  ними органу про створення   юридичної  особи;

–  два примірники установчих документів;

– документ, що  засвідчує  внесення  реєстраційного  збору   за  проведення державної реєстрації юридичної особи;

– інформацію   з   документами,   що   підтверджують  структуру власності  засновників  – юридичних осіб, яка дає змогу встановити фізичних  осіб  –  власників  істотної  участі цих юридичних осіб.

У випадках,  що передбачені законом,  крім документів, додатково  подається (надсилається) копія  рішення  органів  Антимонопольного  комітету України  або  Кабінету  Міністрів  України  про надання дозволу на узгоджені дії або на концентрацію суб’єктів господарювання.

У разі державної реєстрації фермерського господарства  додатково подається  копія  Державного  акта  на  право  приватної власності засновника  на землю або копія Державного акта на право постійного користування  землею засновником, або нотаріально посвідчена копія договору  про  право  користування  землею засновником, зокрема на

умовах  оренди.

У  разі державної реєстрації юридичної особи,  засновником (засновниками) якої є іноземна юридична  особа,  додатково подається документ про підтвердження реєстрації іноземної особи в країні  її місцезнаходження, зокрема витяг із торговельного, банківського або судового реєстру.

Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи

Для  проведення  державної  реєстрації змін до установчих документів юридична особа повинна подати (надіслати рекомендованим листом з описом вкладення) такі документи:

–  заповнену реєстраційну   картку   на   проведення   державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи;

–  примірник   оригіналу   (ксерокопію,  нотаріально  засвідчену копію)   рішення  про  внесення  змін  до  установчих  документів. Документ,  що  підтверджує  правомочність  прийняття  рішення  про внесення  змін  до  установчих  документів;

– оригінали  установчих  документів юридичної особи з відміткою про їх державну реєстрацію з усіма змінами, чинними на дату подачі документів,    або   копія   опублікованого в спеціалізованому друкованому засобі масової інформації повідомлення про втрату всіх або  частини  зазначених оригіналів установчих документів;

–  два примірники  змін до установчих документів юридичної особи у  вигляді  окремих  додатків  або   два   примірники   установчих документів у новій редакції;

–  документ, що  підтверджує  внесення  реєстраційного  збору за проведення державної реєстрації змін до установчих документів.

У  разі  внесення  змін  до  статуту,  які  пов’язані   із зменшенням   статутного   капіталу   (статутного   або  складеного капіталу)   юридичної  особи,  додатково  подається документ, що підтверджує   внесення  плати  за  публікацію  у  спеціалізованому друкованому засобі масової інформації відповідного повідомлення.

У  разі  внесення  змін  до  установчих  документів,  які пов’язані  із  зміною  складу  засновників  (учасників)  юридичної особи  додатково  подається  примірник  оригіналу  (ксерокопія, нотаріально засвідчена копія) одного із таких документів:

– рішення про  вихід  юридичної  особи  із  складу  засновників (учасників);

-заяви фізичної   особи   про   вихід  із  складу  засновників (учасників);

– заяви, договору,  іншого документа про  перехід  чи  передачу частки учасника у статутному капіталі товариства;

– рішення уповноваженого  органу  юридичної особи про примусове виключення засновника (учасника) із складу засновників (учасників) юридичної  особи,  якщо  це  передбачено  законом  або установчими  документами юридичної особи.

У  разі  внесення  змін  до  установчих  документів,   які пов’язані із зміною складу засновників (учасників) юридичної особи на підставі факту смерті фізичної особи – засновника (учасника) та відмови  інших  засновників  (учасників)  у  прийнятті  спадкоємця (спадкоємців) померлого до складу  засновників,  додатково подається ксерокопія (нотаріально засвідчена копія,  копія, завірена органом державної  реєстрації актів цивільного стану) свідоцтва про смерть фізичної особи або документа,  що  є  підставою  для  його  видачі відповідно  до  Закону  України  “Про  державну  реєстрацію  актів цивільного стану .

У  разі  внесення  змін  до  установчих  документів,   які пов’язані   із   зміною   мети   установи,  додатково подається копія відповідного судового рішення.

Документи, що подаються для внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженим ними органом щодо припинення юридичної особи

Для  внесення  до  Єдиного  державного  реєстру запису про рішення  щодо  припинення  юридичної  особи заявник повинен подати (надіслати  рекомендованим  листом)  державному  реєстратору  такі документи:

–  примірник   оригіналу   (ксерокопію,  нотаріально  засвідчену копію)  рішення  засновників  (учасників)  або уповноваженого ними органу  щодо  припинення  юридичної  особи;

–   документ, що  підтверджує  внесення   плати   за   публікацію повідомлення   про   прийняття   засновниками   (учасниками)   або уповноваженим ними органом рішення щодо припинення юридичної особи у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації.

Проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації

Для проведення державної реєстрації  припинення  юридичної особи  в результаті її ліквідації голова ліквідаційної комісії або уповноважена ним особа після закінчення процедури ліквідації,  яка передбачена законом,  але не раніше двох місяців з дати публікації повідомлення  у  спеціалізованому   друкованому   засобі   масової інформації,  повинен  подати  (надіслати  рекомендованим  листом з описом вкладення) державному реєстратору такі документи:

– заповнену реєстраційну   картку   на   проведення   державної реєстрації припинення юридичної особи у зв’язку з ліквідацією;

–  оригінал установчих документів;

– акт  ліквідаційної  комісії з ліквідаційним балансом;

– довідку  відповідного  органу державної податкової служби про відсутність   заборгованості  по  податках,  зборах  (обов’язкових платежах);

– довідку  відповідного  органу  Пенсійного  фонду  України про відсутність  заборгованості

–   довідку архівної  установи  про  прийняття  документів,   які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню.

У випадках,  що встановлені законом,  крім документів додатково  подається висновок  аудитора  щодо  достовірності  та повноти ліквідаційного балансу.

Підписи   голови   та   членів   ліквідаційної   комісії   на ліквідаційному   балансі   повинні  бути  нотаріально  засвідчені.

Ліквідаційний   баланс   повинен  бути  затверджений  засновниками (учасниками) юридичної особи або органом, який прийняв рішення про припинення  юридичної  особи.

Ліквідаційний  баланс  центрального  органу  виконавчої влади повинен   бути   затверджений   головою   ліквідаційної   комісії. Нотаріальне  посвідчення  справжності  підписів  голови  та членів ліквідаційної комісії на ліквідаційному балансі у цьому випадку не вимагається.

У   разі   проведення  державної  реєстрації  припинення акціонерних  товариств додатково подається копія розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, засвідчена Державною комісією з цінних паперів та фондового ринку.

Документи, що подаються для проведення державної реєстрації фізичної особи, яка має намір стати підприємцем

Для проведення державної реєстрації фізична особа, яка має намір  стати  підприємцем  та  має  реєстраційний  номер облікової картки  платника  податків,  або  уповноважена  нею  особа (далі – заявник)  повинна подати особисто (надіслати рекомендованим листом

з  описом  вкладення)  або  через  уповноважену  особу  державному реєстратору  за  місцем  проживання такі документи:

– заповнену реєстраційну   картку   на   проведення   державної реєстрації фізичної особи – підприємця;

– копію документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних  осіб – платників податків;

–  документ, що підтверджує  внесення  реєстраційного  збору  за проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця;

–  нотаріально посвідчену письмову згоду батьків (усиновлювачів) або  піклувальника, або органу опіки та піклування, якщо заявником є  фізична  особа,  яка  досягла  шістнадцяти  років і має бажання займатися  підприємницькою  діяльністю.

Для  проведення  державної  реєстрації фізична особа, яка через   свої   релігійні  або  інші  переконання  відмовилася  від прийняття   реєстраційного   номера   облікової   картки  платника податків,  офіційно  повідомила про це відповідні державні органи, має відмітку у паспорті та намір стати підприємцем, повинна подати виключно особисто:

–  заповнену реєстраційну   картку   на   проведення   державної реєстрації фізичної особи – підприємця;

–  документ, що  підтверджує  внесення  реєстраційного  збору за проведення державної реєстрації фізичної особи – підприємця.

Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі

Зміни  до  відомостей про фізичну особу – підприємця, які містяться  в  Єдиному  державному реєстрі, а саме зміни щодо імені фізичної   особи,   місця  її  проживання,  реєстраційного  номера облікової  картки  платника  податків або номера та серії паспорта

фізичної  особи,  яка  через  свої  релігійні або інші переконання відмовилася  від  прийняття реєстраційного номера облікової картки платника  податків та офіційно повідомила про це відповідні органи державної  влади  і  має відмітку у паспорті, набирають чинності з дня їх державної реєстрації.

Для проведення державної реєстрації змін до відомостей про фізичну  особу  –  підприємця,  фізична  особа – підприємець подає державному реєстратору особисто (надсилає рекомендованим листом з описом вкладення)  такі документи:

–  заповнену реєстраційну   картку   на   проведення   державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу – підприємця;

– документ, що   підтверджує  сплату  реєстраційного  збору  за державну   реєстрацію   змін    до    відомостей    про    фізичну особу – підприємця;

– копію  довідки  про  зміну  реєстраційного  номера  облікової картки  платника  податків.

Для проведення державної реєстрації змін  до  відомостей  про фізичну  особу  – підприємця,  фізична особа – підприємець, яка через свої релігійні або інші  переконання  відмовилася від прийняття реєстраційного номера облікової  картки  платника податків та офіційно повідомила про це відповідні органи державної влади і має відмітку у паспорті, подає документи,  , виключно особисто.

Порядок державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця за її рішенням

Для внесення до  Єдиного  державного  реєстру  запису  про рішення   фізичної   особи   –   підприємця  щодо  припинення  нею підприємницької   діяльності   фізична  особа  –  підприємець  або уповноважена  нею  особа  повинні  подати  державному  реєстратору

(надіслати  рекомендованим  листом  з   описом   вкладення)   такі документи:

– заяву  про  припинення  підприємницької  діяльності  фізичною особою  –  підприємцем;

–  документ, що  підтверджує  внесення   плати   за   публікацію повідомлення  про  прийняття фізичною особою – підприємцем рішення щодо припинення підприємницької діяльності.

Для    проведення    державної    реєстрації    припинення підприємницької  діяльності  фізичною  особою  – підприємцем за її рішенням фізична особа – підприємець або уповноважена нею особа не раніше   двох   місяців   з   дати   публікації   повідомлення   у

спеціалізованому  друкованому  засобі  масової  інформації   подає державному  реєстратору особисто (надсилає рекомендованим листом з описом  вкладення)  або  через  уповноважену особу такі документи:

–   заповнену реєстраційну   картку   на   проведення   державної реєстрації    припинення   підприємницької   діяльності   фізичною особою – підприємцем за її рішенням;

– довідку  відповідного  органу державної податкової служби про відсутність   заборгованості  по  податках,  зборах  (обов’язкових платежах);

–   довідку  відповідного  органу  Пенсійного  фонду  України про відсутність заборгованості.

Поділитися