Управління з питань майна комунальної власності

                                                                                      Додаток 2

ІНФОРМАЦІЯ Хустскої міської ради

ПРО НАМІР ВИЗНАЧЕННЯ ОРГАНІЗАТОРА ПРОВЕДЕННЯ АУКЦІОНІВ З ВІДЧУЖЕННЯ МАЙНА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ

Характеристика майна, продаж якого здійснюватиметься на аукціоні:
нежитлові вбудовані приміщення загальною площею 21,6 кв.м, що знаходяться в частині будівлі (площею 118,2 кв.м), яка належить до нерухомого майна комунальної власності територіальної громади міста Хуст і розміщена за адресою: вул. Івана Чендея (Кірешська) № 68/І в, с. Кіреші.

Будівля-одноповерхова, розміщена поруч з об’єктами житлової та громадської забудови, в зоні розвинутої пішохідної та транспортної доступності. Приміщення, що пропонуються до відчуження, знаходяться в стані незавершених ремонтних робіт. Міжповерхові перекриття – дерев’яні, стіни капітальні цегляні, підлога – цементна, дах – двоскатний із шиферним покриттям.

Більш детальну інформацію щодо складу та стану майна, продаж якого здійснюватиметься на аукціоні, можна отримати в управлінні з питань майна комунальної власності виконавчого комітету Хустської міської ради (каб.41, каб.43) за адресою: м. Хуст, вул.900-річчя Хуста,27.

Рухоме майно комунальної власності що знаходиться на балансі виконавчого комітету Хустської міської ради, а саме – транспортні засоби: автомобіль – ВАЗ 2107, 1995 року випуску, державний  номерний знак 55513 РТ та автомобіль  ГАЗ 31029, 1993 року випуску, держаний номерний знак 00030 РТ, зареєстрований за фінансовим управлінням Хустської міської ради.

Організатор аукціону повинен відповідати наступним вимогам:
– бути юридичною особою, зареєстрованою у встановленому законом порядку, що має право здійснювати продаж майна шляхом проведення аукціону;
– мати досвід проведення аукціонів не менше трьох років;
– мати технічні можливості для забезпечення продажу майна шляхом проведення аукціону;
– сума запропонованої організатором аукціону винагороди є найменшою.
Організатором аукціону не може бути заінтересована особа стосовно замовника.
Для визначення організатора аукціону претендентам необхідно надати наступні документи:
1) заяву про виконання функцій організатора аукціону, із зазначенням відомостей про заявника:
– повне найменування юридичної особи, ідентифікаційний код юридичної особи;
– організаційно-правова форма;
– місцезнаходження юридичної особи, номер телефону та інші засоби зв’язку, а також прізвище, ім’я, по батькові особи, яка уповноважена представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами і має право вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори;
– пропозиції щодо суми винагороди за проведення аукціону.
2) копії установчих та інших документів, відповідно до яких заявник має право проводити аукціони;
3) довідку, підписану керівником юридичної особи, що підтверджує технічні можливості заявника для забезпечення продажу майна шляхом проведення аукціону та перелік проведених заявником аукціонів, для підтвердження його досвіду у цій сфері не менше трьох років.
У разі подання неповного комплекту документів, чи подання документів після встановленого кінцевого терміну, або подання недостовірних відомостей, заява про виконання функцій організатора аукціону залишається без розгляду, про що замовник листом повідомляє заявника.
Кінцевий термін прийняття заяв та документів, що підтверджують відповідність встановленим вимогам юридичних осіб, що виявили намір виступити організатором аукціонів: по 11.08.2017р. включно за адресою: м. Хуст, вул. 900-річчя Хуста, №27, каб. 41 (Хустська міська рада,   ІІ-й поверх), тел. для довідок : 5-23-91, 5-22-43.

  • Єдина база даних електронних адрес, номерів факсів (телефаксів) суб’єктів владних повноважень: http://email.court.gov.ua/search

Написати відповідь

Подтвердите, что Вы не бот — выберите самый большой кружок: