Лис 14

для дітей-інвалідів з неврологічними вадами ознайомилися з методикою кондуктивної педагогіки або методом Петьо.

Участь у обговоренні міжнародного проекту із комплексної реабілітації для дітей з особливими потребами взяли голова Хустської районної ради Олександр Липчей, керуючий справами виконавчого комітету Хустської міської ради Василь Сабадош, представники Міжнародного інституту кондуктивної педагогіки (м. Будапешт), та координатори проекту.

Історія кондуктивної педагогіки почалася у кінці 40-х років минулого сторіччя. ї засновником був Андраш Петьо, угорський лікар і педагог. Це система інтенсивної реабілітації осіб з порушенням моторики, яка охоплює всі аспекти розвитку: фізичний, комунікативний, мовний, емоційний, освітній, побутовий. Відомий вже понад 60 років, метод Петьо входить до п’ятірки світових лідерів у реабілітації дітей з ДЦП та широко застосовується у багатьох країнах світу, а віднедавна і на теренах Закарпаття.

Цю ефективну методику навчання дітей з особливими потребами, зокрема дітей з дитячим церебральним паралічем привезли і у місто Хуст.

Хустський районний навчально-реабілітаційний центр став одним із закладів, де впродовж трьох тижнів угорські фахівці-кондуктори проводили заняття з вихованцями центру за методом Петьо. Зрушення, як каже директор навчально-реабілітаційного центру Мар’яна Альбрехт, очевидні.

Кондуктори проекту Ізабелла Товт, Діана Кіш та Ганна Кунді –  представники кількох професій в галузях педагогіки та медицини, які поєднують ці наукові напрямки та розробляють персональні плани для кожної дитини. Попри індивідуальні програми, з хворими займалися в колективних групах, адже командна робота дає сили та мотивує індивідума. Головна мета проекту – навчити діток самостійному бажанню діяти та співпрацювати.

Сподобалась стаття? Поділіться з друзями!

Написати відповідь

Подтвердите, что Вы не бот — выберите самый большой кружок: