Хустська міська рада

Архів новин Квітень

27.04.2011

Тиждень народознавства в Хустській ЗОШ  І-ІІІ ст. №4

З метою продовження роботи педагогічного колективу Хустської ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 по піднесенню світоглядної свідомості учнів, формування у вихованців інтересу до вивчення історії та культурної спадщини рідного краю, розвитку творчих здібностей учнівської молоді, ознайомлення з культурними національними традиціями, фольклором українського народу у школі з 11.04.2011 р. по 15.04.2011 р. проведено Тиждень народознавства, протягом якого звітувалися шкільні гуртки та класні колективи  5-11-х класів про пошукову народознавчу роботу, здійснену протягом навчального року.

Фотогалерея:


20.04.2011

Міський семінар вчителів математики

14 квітня на базі Хустського навчально-виховного комплексу №1 відбувся міський семінар учителів математики під керівництвом методиста міського методичного кабінету управління освіти, релігій та у справах національностей виконавчого комітету Хустської міської ради Теличко С. І. та голови міського методичного об’єднання вчителів математики Скороход В. О. на тему «Розвиток творчих здібностей учнів на уроках математики».

При вивченні математики необхідно, щоб учень заглибився у суть ідеї цієї науки, відчув внутрішній зв’язок усіх ланок міркувань, які дають можливість зрозуміти і саме доведення, і його логіку. Тому актуальними на сучасному етапі розвитку освіти набуває робота вчителя, який працює у напрямку організації навчально-виховного процесу щодо пріоритетності розвитку творчої особистості учня.

Саме цього результату намагалися досягти вчителі математики Хустського НВК №1 Станинець Г.М. і Деяк Т.Ю., які підготували відкритий урок у 7 класі на тему «Взаємне розміщення двох кіл. Розв’язування вправ» та позакласний захід у 8 класі проект «Золотий переріз».

Учні 7 класу на уроці геометрії закріпили поняття «зовнішній і внутрішній дотик двох кіл», знаходили відстань між їх центрами шляхом виконання усних вправ за малюнками, математичної естафети та письмових завдань. А також використовувалися випереджуючі пошукові завдання про історію виникнення кола та історію гривні, про кола на полях, «око бачить».

Слід відзначити, що останнім часом у практиці шкільництва помітно зросла популярність проектної діяльності. Учні 8 класу разом з учителем математики Деяк Т.Ю. презентували матеріали пошукової роботи про «Золотий переріз». Школярі виконали розрахунки, пов’язані з пропорціями, дослідили роль ірраціонального в золотій пропорції, вивчили історичні задачі, ознайомилися з життям видатних математиків, художників. Дослідили як працюють закони в природі, підкоряючись принципам «золотого перерізу».

Реалізувати цілі, поставлені вчителями, допомогла мультимедійна система, яку нещодавно подарував закладу депутат обласної ради Деркач С. Т.

Творча група вчителів математики шкіл міста підвела підсумок роботи за 2010-2011 н. р. та високо оцінила педагогічну майстерність вчителів математики Хустського НВК №1.

Фотогалерея:



Міський семінар вчителів біології

 

7 квітня на базі Хустського навчально-виховного комплексу № 1 пройшов міський семінар учителів біології під керівництвом головного спеціаліста управління освіти, релігій та у справах національностей виконавчого комітету Хустської міської ради Борки В.В. та голови методичного об’єднання вчителів біології Пригари М.Й. на тему «Підвищення ефективності уроків біології з урахуванням компетентнісного підходу».

Такий метод навчання робить  вчителя і учнів  рівноправними партнерами навчального процесу. Для того, щоб навчання було ефективним, перш за все необхідно викликати в учнів цікавість до уроків біології.

Саме цього результату намагалася досягти під час семінару вчитель Хустського НВК № 1 Демеш Т.В.,  яка підготувала відкритий урок у 7 класі            на тему «Загальна характеристика лишайників як симбіотичних організмів. Значення лишайників у природі й житті людини».

Цікавою сторінкою семінару стала екскурсія – презентація навчально-виховного комплексу, в ході якої учні 11 класу ознайомили гостей з різними видами рослин, які ростуть на території школи. Випускники не лише показали глибокі знання  з біології, а й зрозуміли наскільки важливо оберігати кожну рослину.

Відрадно, що з року в рік проведення семінарів удосконалюється.           Зокрема, відмінністю цьогорічного міського семінару в НВК від попередніх років є те, що вчителі активно впроваджують у практику своєї роботи інноваційні педагогічні технології.

За допомогою мультимедійної системи учні змогли віртуально подорожувати по тілу лишайника, побачили місця поширення їх у природі,             а також дізналися про тварин (оленів), для яких лишайники є основним кормом. Короткі відеоподорожі сприяють кращому засвоєнню матеріалу учнями.

Вчителі біології шкіл міста високо оцінили роботу вчителя.

 

Фотогалерея:


19.04.2011

 

18.04.2011

 

14.04.2011

Пройшли семінари – практикуми вчителів предметників навчальних закладів м. Хуста

у Хустській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів №6

Суспільство і час ставлять перед школою нові завдання, вирішення яких вимагає нових підходів до навчання. Змінюються програми, з’являються нові підручники, технології, моделі навчання, що пред’являють до вчителя вимоги з оволодіння та застосування в своїй практиці інновацій.

З метою залучення педагогів шкіл міста до роботи в режимі інновацій 23 березня 2011 року на базі Хустської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 6 проведений семінар – тренінг учителів української мови та літератури на тему: „Розвиток навичок критичного мислення на уроках словесності”.

З перших хвилин голові міського методоб’єднання учителів української мови та літератури Марії Федорівні Бобик вдалося налаштувати слухачів семінару на змістовну, цікаву і творчу роботу. Вона підкреслила, що розвиток навичок критичного мислення на уроках словесності – складний процес, який потребує великої пошукової і творчої діяльності самого вчителя та його учнів.

Учителька даної школи Обручар А.Д. у своїй доповіді розкрила технологію розвитку критичного мислення на уроках словесності. Буковецька Н.О. ознайомила присутніх з пам’ятками: „Як навчитися виразно читати віршовані твори”, ”Як визначити віршований розмір поезії” та ін.

Неординарно пройшла й основна частина тренінгу, де вчителі, працюючи в групах, складали плани –конспекти уроків на запропоновану тему та працювали з анкетою „Рюкзак”. У кожного педагога вийшов свій конспект і це не дивно, адже досвідчений педагог – творча особистість.

Велике естетичне задоволення отримали присутні під час перегляду уривку із п’єси Нечуя-Левицького «Кайдашева сім’я», який підготували вчителі даної школи, та виступів учнів театрального та музичного відділів школи-мистецтв.

На завершення учителі української мови та літератури за ,,круглим столом” обмінялися власним досвідом щодо розвитку критичного мислення на уроках словесності. Кожен учасник отримав брошуру з методичними рекомендаціями з даного питання, які зможуть використати у щоденній роботі.

Семінар ще раз довів, що бути вчителем української мови та літератури – це справжнє мистецтво, яке вдосконалюється протягом усього професійного життя.

 

Фотогалерея:


08.04.2011

Працюємо над розвитком науково-методичної компетентності педагогів

Науковці, педагоги, психологи, методисти ведуть мову про зміну всієї парадигми освіти, зокрема, зміну методів навчання, оцінювання, зміну ролі вчителя, а отже, методів забезпечення якості навчального процесу. Адже суспільство, як наголошує Є. Полат, «значно зацікавлене в тому, щоб його громадяни були спроможні активно діяти, приймати рішення, гнучко адаптуватися до умов життя, що постійно змінюється».

Проблемі компетентнісного підходу в організації науково – методичної роботи школи був присвячений семінар – практикум заступників директорів з навчально – виховної роботи, який відбувся 17 березня 2011 року в Хустській загальноосвітній школі І – ІІІ ступенів № 2, згідно з планом роботи методичного кабінету управління освіти, релігій та у справах національностей Хустського міськвиконкому. Учасники семінару відвідали відкриті уроки вчителів Вінтоняк О.Р., Роман О.В., Антала М.М.,

Прибуш Н.В., Ганусинець Д.М., Янюк Н.М.. Мороз М.В. та стали співучасниками психолого – педагогічного тренінгу, який провели заступник директора з НВР Бордей Вероніка Йосипівна та практичний психолог Ісак Мар’яна Миколаївна.

Метою тренінгу було створення комфортного середовища для формування у вчителів позитивного ставлення до інновацій, ознайомлення з основними аспектами компетентнісного підходу, визначення умов для само актуалізації та самореалізації творчого потенціалу педагогів. Члени творчої групи Ком’яті М.Ю., Прибуш Н.В., Білак О.В. підготували інформаційні повідомлення з теми семінару.

Учасникам тренінгу були запропоновані цікаві вправи «Займи позицію», «Мух краще ловити на мед», тест на визначення типології мотивації, складання сенкану до слова «компетентність».

Спеціалісти та методисти управління освіти, релігій та у справах національностей, заступники директорів з навчально – виховної роботи шкіл міста дали високу оцінку організації та проведенню семінару.

Підсумовуючи результативність запровадження інноваційних форм і методів роботи в школі, можна сказати, що вони себе виправдовують, тому що такі форми роботи забезпечують найактивнішу участь учителів, взаємний обмін досвідом, використання групової взаємодії та розвиток творчого потенціалу педагогів. А творчість учителя виявляється насамперед у прагненні та вмінні постійно вдосконалюватись.

Фотогалерея:


05.04.2011

Учасники ІІ (міського) етапу олімпіади ,,Юні знавці Біблії”

7 лютого 2011 на базі Хустської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №2 відбувся ІІ (міський) етап олімпіади ,,Юні знавці Біблії”.

У другому етапі, який проводився за завданнями міського методичного кабінету, взяв участь 51 учень 1-10 класів всіх загальноосвітніх навчальних закладів міста. На олімпіаду також були запрошені отець Костянтин, сестра Євгенія і Матішинець Н.Ю. Отець Костянтин  благословив конкурсантів і побажав їм чесної перемоги, а сестра Євгенія та Наталія Юріївна стали членами журі.

Метою олімпіади є підвищення інтересу школярів до Біблії, виховання духовно багатої, національно свідомої особистості, залучення учнів до вивчення курсів духовно-морального спрямування.

Олімпіада показала, що більшість учнів добре знають Святе письмо і вміють аргументувати своє морально-етичне бачення світу на основі прикладів з Біблії та суспільного життя. Учні  відповідали грамотно, логічно, послідовно.

Переможці ІІ етапу ІV Всеукраїнської олімпіади ,,Юні знавці Біблії”

у 2010-2011 н.р.

І місце

1.Цуцков Костянтин – учень 1 класу ЗОШ І-ІІІ ст. №2

2.Гриджук Валентин – учень 4 класу СШ І-ІІІ ст. №3

3.Гангур Дарія – учениця 5 класу СШ І-ІІІ ст. №6

4.Боклаганич Михайло – учень 6 класу СШ І-ІІІ ст. №1

5.Білак Ольга -.учениця 8 класу ЗОШ І-ІІІ ст. №2

6.Снітар Іван – учень 10 класу СШ І-ІІІ ст. №6


ІІ місце

1.Раковці Рената – учениця 2 класу ЗОШ І-ІІІ ст. №4

2.Корнута Діана – учениця 1класу ЗОШ І-ІІІ ст. №4

3.Калинович Нікіта – учень 4 класу СШ І-ІІІ ст. №3

4.Павлишинець Едуард – учень 5 класу ЗОШ І-ІІІ ст. №2

5.Молнар Мар’яна – учениця 6класу СШ І-ІІІ ст. №6

6.Козьма Іванна – учениця 9 класу ЗОШ І-ІІІ ст. №5

7. Іван – учень 10 класу ЗОШ І-ІІІ ст. №4

ІІІ місце

1.Перец Дмитро – учень 1 класу ЗОШ І-ІІІ ст. №4

2.Бучок Катерина – учениця 2 класу ЗОШ І-ІІІ ст. №4

3.Цяпа Нікіта – учень 4 класу СШ І-ІІІ ст. №6

4.Шегда Діана – учениця 4 класу ЗОШ І-ІІІ ст. №5

5.Бровдій Максим – учень 4 класу ЗОШ І-ІІІ ст. №2

6.Вітковський Роберт – учень 5 класу ЗОШ І-ІІІ ст. №5

7.Штефі Мирослава – учениця 7 класу СШ І-ІІІ ст. №6

8.Стойка Світлана – учениця 10 класу ЗОШ І-ІІІ ст. №5

Поділитися